Ik heb een vraag over:

Faciliteiten

Wat zijn de openingstijden van het zwembad?

De actuele openingstijden van het zwembad vind je altijd in de app en op onze website. Vul hieronder de parknaam in en kik op Ga verder. Je krijgt nu een overzicht van de openingstijden op het gekozen park. Bovenin kun je de datum wijzigen.

Kun je jouw datum (nog) niet kiezen? Dan zijn de openingstijden voor deze periode nog niet bepaald. Kun je de naam van jouw park niet kiezen in het zoekvenster? Dan zijn er helaas geen openingstijden bij ons bekend óf heeft het park geen zwembad.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik wassen?
Sommige vakantieverblijven hebben een eigen wasmachine. Of er in jouw vakantieverblijf een wasmachine staat, zie je onder Voorzieningen op de pagina van je vakantieverblijf. Een deel van onze parken heeft een wasserette. Of dat voor jouw park het geval is, zie je onder Faciliteiten op de pagina van je park.
De kosten vind je terug in onze app bij Faciliteiten. Soms heb je speciale wasmunten nodig. Indien dat het geval is, staat dat ook in de app vermeldt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik gebruikmaken van de faciliteiten op het park zonder dat ik er overnacht?
Natuurlijk, je bent van harte welkom. Voor sommige faciliteiten moet je betalen. Gasten die op het park overnachten hebben bij drukte wel altijd voorrang. Meer informatie? Neem contact op met het Service point. Contactgegevens van een park vind je op de pagina Adres & Reisinfo. Vul hieronder de naam van het park. Zodra je op Ga verder klikt, kom je op deze pagina terecht.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er badkledingdagen bij de sauna's en wellnesscentra?
Dit verschilt per locatie.

Thermaalbad Arcen heeft iedere woensdag en elk eerste weekend van de maand badkledingdagen in de sauna's. In de thermaalbaden van Arcen is het dragen van badkleding altijd verplicht, ook als het geen badkledingdag is.

Wellness & Beauty De Parel heeft elke derde dinsdag van de maand tot 17.00 uur badkledingdag. Ook zijn er speciale damesdagen en familiedagen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik vissen op het park?
Of er vismogelijkheden op het park zijn, vind je onder Faciliteiten op de pagina van je park. Kijk onder het kopje Sport & spel.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn elektrische auto opladen op het park?
Op een deel van onze parken staan laadpalen waar je je elektrische auto kunt opladen tijdens je verblijf. Je hebt hier een laadpas voor nodig. Of er oplaadpunten op jouw park zijn, zie je bij Faciliteiten op de pagina van je park, onder Algemeen.

Ben je nog op zoek naar een geschikt vakantiepark? Via onze zoek & boek kun je filteren op Centraal oplaadpunt auto onder Algemeen bij Faciliteiten van het park. Sommige van onze vakantieverblijven hebben een privé oplaadpunt. Om deze vakantieverblijven te zoeken filter je op Privé oplaadpunt auto onder Buiten bij Voorzieningen van het vakantieverblijf. In sommige gevallen betaal je een voorkeurstoeslag. Ook voor deze laadpunten heb je een laadpas nodig.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik neem mijn eigen fiets mee. Waar kan ik deze stallen?
Sommige vakantieverblijven hebben een berging die vanaf buiten toegankelijk is. In veel gevallen is hier voldoende ruimte om je fiets te stallen. Wil je weten of dit voor jouw vakantieverblijf het geval is? De medewerkers van het Service point helpen je graag verder.
Op Zeebad kun je een privé afsluitbare fietsenstalling bijboeken. Deze staat op een centrale plaats op het park. Er is per stalling ruimte voor maximaal 4 fietsen en er zijn 2 stopcontacten aanwezig.

Parkhotel Bad Arcen heeft een afgesloten, overdekte fietsenstalling. Als hotelgast kun je hier gratis gebruik van maken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik online boodschappen bestellen?
Sinds 1 november 2023 is onze online supermarkt gesloten. Bestellingen met een bezorgmoment in 2023 die al betaald zijn, worden volgens afspraak geleverd. Is je bestelling nog niet betaald? Dan wordt deze helaas geannuleerd. Bestellingen met een leverdatum in 2024 worden helaas ook geannuleerd. Als je je boodschappen al hebt betaald, krijg je je geld terug.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn tijdens mijn verblijf alle faciliteiten op het park geopend?
Dat ligt aan de periode waarin je hebt geboekt. De actuele openingstijden vind je altijd in de app en op onze website. Vul hieronder de parknaam in en kik op Ga verder. Je krijgt nu een overzicht van de openingstijden op het gekozen park. Bovenin kun je de datum wijzigen. Kun je jouw datum (nog) niet kiezen? Dan zijn de openingstijden voor deze periode nog niet bepaald. Krijg je geen overzicht met openingstijden te zien of kun je jouw park niet kiezen in het zoekvenster? Dan zijn er helaas geen openingstijden bij ons bekend.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik een fiets huren?
De meeste parken hebben fietsverhuur. Of dit ook voor jouw favoriete park geldt, zie je onder het kopje Faciliteiten op de overzichtspagina van het park.

Prijzen
Niet elke Fietsverhuur is gelijk. Per park verschillen de prijzen en het aanbod van type fietsen. Uniseks stadsfietsen en kinderfietsen zijn standaard. Sommige parken verhuren daarnaast ook elektrische fietsen, e-choppers, funbikes en bolderkarren. Het aanbod en de tarieven per park vind je terug in onze app. Niet alle parken staan in de app.

Reserveren
Om zeker te zijn dat er een fiets beschikbaar is wanneer het jou uitkomt, kun je het beste op tijd reserveren. Dit kan op het park bij de Fietsverhuur en bij het Service point, en in sommige gevallen ook online op Mijn Roompot. Kijk dan onder Extra’s bij Leuk.

Staat fietsverhuur er niet bij, neem dan contact op met het Service point. Zij helpen je graag met reserveren. Contactgegevens van een park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Parkinformatie'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een bowlingbaan op het park?
Op sommige parken is een bowlingbaan aanwezig. Als dit het geval is, vind je dit terug bij Faciliteiten op de pagina van het park. Indien er een bowlingbaan aanwezig is, vind je de info ook terug in de app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de faciliteiten van het park terugvinden?
Op de pagina van het park kun je alle faciliteiten terugvinden.

App
De faciliteiten vind je ook in onze app, waar veel van onze parken in staan. Download de app voor alle informatie die nuttig is tijdens je vakantie. Bijvoorbeeld aanbiedingen in het parkrestaurant of openingstijden van het zwembad.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik broodjes of een ontbijt bestellen?
Op sommige parken is een minimarkt of supermarkt aanwezig waar je lekkere verse broodjes kunt kopen. Soms kun je ze zelfs laten bezorgen. Vraag het Service point naar de mogelijkheden. Of kijk in onze app bij jouw park onder Eten & drinken (Niet alle parken staan in de app).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe reserveer ik voor het parkrestaurant?
Reserveren voor het parkrestaurant kan bij het restaurant zelf of via het Service point. Contactgegevens van een park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Parkinformatie'. Of reserveer in onze app. Niet alle parken staan in onze app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een boot huren?
Op sommige parken kun je een bootje huren. De informatie vind je in dat geval terug in de Roompot app. Verblijf je in een waterrijk gebied, maar is er geen bootverhuur op het park? Dan kunnen de medewerkers van het Service Point je vaak een goed verhuurpunt in de buurt tippen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de menukaart van het parkrestaurant?
Indien er een (digitale) menukaart beschikbaar is, vind je deze terug in de app. Kijk bij Eten & Drinken onder Faciliteiten. Niet alle parken staan in onze app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik padel spelen?
Op een aantal parken vind je een padelbaan. Om alle parken met een padelbaan te bekijken, gebruik je het filter Faciliteiten van het park. Vink Padel aan bij Activiteiten. Informatie over de padelbaan kun je terugvinden in de app. Vergeet niet om vooraf te reserveren!

Op Vakantiepark Kijkduin en Roompot Park Eksel kun je ook padellen als je niet op het park verblijft.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik verblijf niet op jullie park. Mag ik dan wel komen zwemmen?
Bij een aantal van onze zwembaden ben je van harte welkom. Een overzicht van deze zwembaden vind je op roompot.nl/zwembaden. Daar vind je ook meer informatie over de openingstijden en de tarieven. Als het erg druk is, gaan de gasten die op het park verblijven altijd voor. Om teleurstelling te voorkomen, raden we je aan om eerst even te bellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Overig

Is het mogelijk om door een taxi opgehaald te worden bij mijn vakantieverblijf?
Ja, je mag op wisseldagen door een taxi of ander vervoer worden opgehaald of afgezet bij je vakantieverblijf. Dit kan natuurlijk alleen als het vakantieverblijf met de auto bereikbaar is. Ben je mindervalide of slecht ter been, dan mag je ook buiten wisseldagen worden afgezet of opgehaald bij je vakantieverblijf. De (taxi)chauffeur kan bij de slagboom je naam en vakantieverblijf doorgeven aan het Service point. Zij openen dan de slagboom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik iets laten bezorgen op het park waar ik verblijf?
Pakketjes kun je tijdens openingstijden laten bezorgen (en afhalen) bij het Service point. Laat dit wel altijd even vooraf weten aan het Service point.

Het is niet toegestaan om boodschappen en maaltijden te laten bezorgen op het park. Een aantal van onze parken hebben een eigen bezorgservice. Hier mag je natuurlijk wel gebruik van maken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met de auto het park op als ik geen keycard of pincode heb?
Ja hoor, druk bij de slagboom even op de intercom. Heeft de slagboom geen intercom, druk dan op de knop of bel het telefoonnummer dat op de sticker staat. Geef je naam en het nummer van je vakantieverblijf door en het Service point opent de slagboom voor je.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik op de parken en campings betalen met creditcard?
Ja, je kunt op alle Roompotparken betalen met Visa en Mastercard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de plattegrond van het park?

De parkplattegrond vind je op de pagina van het park en in onze app. Om de plattegrond direct te bekijken, vul je hieronder de naam van het park in. Zodra je begint te typen, verschijnen er opties in de grijze balk. Kies het juiste park en klik op Ga verder. Je komt dan direct uit bij de plattegrond van het gekozen park. Verschijnt de naam van het park niet of kom je niet op de pagina met de plattegrond uit? Dan is er helaas geen parkplattegrond beschikbaar.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn campers op alle kampeerplekken toegestaan?
Nee, campers zijn alleen toegestaan op speciale camperplaatsen op het park. In de beschrijving van de kampeerplaats lees je altijd terug voor welke kampeermiddelen het veld geschikt is.
Op Marinapark Volendam en Roompot Beach Resort zijn er speciale camperparkeerplaatsen. Hier kun je overnachten, maar ook alleen overdag verblijven (tegen betaling). Je kunt deze plaats niet reserveren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de contactgegevens van een park?
Contactgegevens van een park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Parkinformatie' of in de app onder Service & Contact.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met de auto het park op- en afrijden wanneer ik wil?
Op de meeste parken kun je van 07.00 uur tot 23.00 uur het park oprijden. Daarna houden we nachtrust. Sommige parken zijn autovrij. Hier kun je alleen op aankomst- en vertrekdagen met de auto het park op.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat voor leuke dingen zijn er te zien en te doen in de buurt van het park?
Kijk eens bij Omgeving op de pagina van je park of in onze app. Je kunt natuurlijk ook het Service point of de VVV om advies vragen voor activiteiten in de omgeving van het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een dokter nodig. Waar vind ik het telefoonnummer?
In veel gevallen vind je het telefoonnummer van de dichtbij zijnde huisarts, dierenarts, tandarts en het ziekenhuis terug in de app bij Belangrijke telefoonnummers. Kies in de app het juiste park, klik op Meer en vervolgens op Service & contact om de telefoonnummers terug te vinden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.